اعضای هيات مدیره  سنديکای شرکت واحد بازداشت شدند

 

بنا به گزارشالت رسیده ، امروز ساعت هفت و نیم صبح، ۱۲ نفر از اعضای هیات مدیره سندیکای شرکت واحد بازداشت شده اند. گزارشات حاکی ست که همه بازداشت شدگان بعد از خروج از خانه و جهت حضور در محل کارشان دستگیر و به محل نامعلومی برده شده اند. منصور اصانلو رئیس هیات مدیره سندیکا، ابراهیم مددی، علی زاد حسین، منصور حیات غیبی و شمار دیگری از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از جمله دستگیر شدگان هستند. عصر امروز ماموران دادستانی با مراجعه به منزل بازداشت شدگان به بازرسی خانه ها پرداخته و اسناد فعالیت سندیکا را با خود برده اند. همسر منصور حیات غیبی یکی از بازداشت شدگان در مصاحبه با رادیو فردا پس از شرح ماجرای دستگیری همسرش می‌گوید: غروب بود که آمدند و با یک حکم بازرسی منزل و تمام منزلمان را گشتند و مدارکی را که موجود بود برداشتند و بردند. وی در مورد این مدارک می‌گوید:

اینها تمام فعالیتهایشان شفاف است و هیچ مورد غیرقانونی ندارند. تمام فعالیتهایشان کارگری است. همانها را جمع کردند و بردند.
خانم حیات غیبی در این مصاحبه می گوید: همسرم از منزل خارج شدند به قصد رفتن به سر کار. البته من اصلا در جریان قرار نگرفتم. فقط شانسی که آوردم دخترم داشت همزمان از منزل خارج می شد و دیده بود که پدرشان را گویا دستگیر کردند و زنگ زد و دخترم به من اطلاع داد که پدرشان را بردند. غروب بود که آمدند و با یک حکم بازرسی منزل و تمام منزلمان را گشتند و مدارکی را که موجود بود برداشتند و بردند.

او هم چنین در مورد اسناد ضبط شده  اضافه می کند که البته اینها فعالیتهایشان کارگری است و در رابطه با کار خودشان بود و چیز خاصی نبود. چون اینها تمام فعالیتهایشان شفاف است و هیچ مورد غیرقانونی ندارند. تمام فعالیتهایشان کارگری است. همانها را جمع کردند و بردند.

خانم حیات غیبی، هم چنین در جواب این سوال که آیا می داند که الان شوهرش کجاست؟ جواب می دهد: من ازشان سئوال کردم گفتم الان کجا هستند، وضعیتشان چطور است؟ البته رفتار این دو نفری که آمدند منزل ما را گشتند و مدارک را بردند، رفتارشان خیلی خوب بو. هیچ برخورد غیرانسانی من ندیدم ازشان. سئوالی هم که کردم، گفتند که شما هیچ نگران نباشید، جایشان خوب است و ما فقط بردیم یک مقدار با آنها صحبت کنیم و بزودی هم می فرستیمشان منزل و هیچ مشکلی نیست. ولی نگفتند که الان کجا هستند و ما چطور پیگیری کنیم.

 

 

مسعود ملك [ audio ] (rm) صدا | (wma) صدا [ 2:29 mins ]