پنجشنبه ۷ خرداد ١٣٨٣ – ۲۷ مه ٢٠٠۴

فراخوان برای شرکت جوانان در گفتگويی پالتاکی درباره «عشق و رابطه جنسی»

 

تريبون فمينيستی ايران

قرار است «سايت تريبون فمينيستی ايران» با همکاری «سايت دخترک» ميزبان بحث و گفتگوی آنلاين ميان دختران جوان ايرانی داخل کشور از يکسو و دختران ايرانی نسل دوم مهاجر (با تمرکز بر گروه دانشجويی «مرکز فرهنگی زنان» و «گروه دختران سايت دخترک») باشد. در اين ميزگرد آنلاين، دختران و پسران جوان ايرانی داخل و خارج از کشور، حول موضوع «عشق و رابطه جنسی ميان دختر و پسر» به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بهنظر ميرسد بحث عشق و رابطه برابر جنسی با توجه به جوان بودن جمعيت ايران و فقدان آموزش جنسی در داخل کشور و نيز تجارب نسل جوان خارج از کشور در محيطی با محدوديتهای کمتر از ايران ميتواند به روشن شدن ديدگاههای هر دو گروه و ضرورت دامن زدن به چنين مباحثی کمک کند.

اين گفتگوی پالتاکی ساعت ۵/۶ تا ۹ شب روز يکشنبه ۲۴ خردادماه (برابر با ۱۳ ژوئن ساعت ۴ تا ۵/۶ بعدازظهر به وقت اروپای مرکزی) برگزار خواهد شد. در اين بحث سئوالات چندی از سوی گردانندگان اين گفتگو مطرح ميشود و در آن دو گروه جوانان داخل و خارج از کشور هر يک ديدگاهها و تجارت خود را بيان خواهند کرد.

دوستان و بهويژه وبلاگنويسان علاقهمند به شرکت در اين بحث ميتوانند با ايميل goftegu@iftribune.com تماس بگيرند تا راهنماييها و اطلاعات لازم برای چگونگی شرکت در اين گفتگو برايشان ارسال شود.

علاقهمندان ميتوانند «آيدی» يا اسمی را که برای شرکت در پالتاک استفاده ميکنند، به ميل بالا ارسال کنند و در صورت تمايل، نام کوچک، سن و محل زندگی خود را قيد کنند (برای مثال «سارا -۲۲ - ايران» يا «بابک - ۲۵ - هلند») تا در وقت محدود جلسه، برنامهريزی دقيقتری صورت گيرد و امکان صحبت به شرکتکنندگان از کشورهای مختلف فراهم شود. ضمنا پسران جوان نيز ميتوانند در اين گفتگو شرکت کنند اما با پوزش، اولويت با دختران خواهد بود.